sobota 28. marca 2015

*Spring brings-2*

Čo som sľúbila, to dodržím. ;)
Máme tu nový deň a ja som si pre vás prichystala pokračovanie príspevku ,,Spring brings" o možnostiach kombinovania vecí. V mojom prípade ide o tričko street wear, ktoré som si spolu s topánkami kúpila v HOUSE. Topánky už isto dobre poznáte, no toto tu ešte nebolo. Pre tento krát som k ním zvolia sukňu a druhý krát kraťase. Outfit som oživila rúžom značky Avon a retro foťákom mojej sestry, ktorý naozaj funguje! :D (Našla ho v jednom bazáre, a proste sa do neho zaľúbila. Hhh )
Najzábavnejšie na fotení bolo, keď sme zistili, že nás pri tom sleduje nový sused aj s jeho synom. :D Buď sa čo najskôr prisťahujú alebo ten dom urýchlene predajú. :D

Čo na outfity hovoríte vy ? :)










Dúfam, že sa vám  outfity páčili. Budem rada, ak mi zanecháte komentár a pripíšete niaky váš obľúbený jarný outfit, alebo aspoň tip pre čitateľov. Tak teda ahoj a vidíme sa onedlho pri poslednom príspevku z rady Spring brings 3 krát inak ;)

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :) onedlho bude posledné pokračovanie Spring-brings :) Ak budeš mať čas môžeš kuknúť
      Budem rada. :)

      Odstrániť
  2. Nový soused asi nechápal. :-D Mě se ty outfity líbí. S kraťasy to vypadá skvěle a se sukní mi to přijde takové neobvyklé, ale pěkné. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za komentár :) Áno sused bol dosť prekvapený :D Som rada že sa ti páčili. ^-^

      Odstrániť
  3. Haha, nový sused sa podľa mňa rýchlo prisťahuje a možno bude mať aj nejakého pekného staršieho syna. Fotky sú úplne, že wau :O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. superko fotky!
    Ja som momentálne chorá, takže nosím iba rifle a hrubé svetre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tess ďakujem, že si si našla čas na komentár. Potešila si ma a zároveň prajem skoré uzdravenie :)) Nech už môžes aj ty privítať jar naplno. ;)

      Odstrániť
  5. outfit je super! a myslím si, že máš čoskoro nových susedov! :P :)

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť